יום שני, 4 בנובמבר 2013

4.11

היי חברים

פוסט קטן ומאוחר.

מן הסתם כולכם יודעים שהיום לפני 18 שנים נרצח ראש הממשלה יצחק רבין, ותמיד עולה השאלה איפה היית בזמן שרבין נרצח.

אני ישבתי בבית, ראיתי בערוץ 1 את הסרט 'קרוקודיל דנדי', כאשר כתובית שהודיעה כי השידור עומד להיקטע בשל מבזק חדשות רצה על המסך. כעבור כמה דקות עבר השידור לכיכר רבין, אז עוד בשמה הקודם 'כיכר מלכי ישראל' והודיעו שרבין נרצח. 

יצחק רבין בצעירותו. מקור: ויקיפידיה. 


אני לא אוהב לעסוק בתיאוריות קונספירציה בגלל זה מבלבל ומתסכל אותי, אבל אני זוכר בבירור עדת ראייה שטענה שהיא עמדה ממש קרוב לרבין ואמרה בבירור: "אני ראיתי שרבין לא נפגע!" וכיאה למבזקי חדשות בהולים שידרו את אותם צילומי וידאו שוב ושוב ואני לא שוכח את אותה עדת ראייה. "רבין לא נפגע!". 



אני אישית לא יכול להתנתק מהמחשבה שאותה אישה היא העדה היחידה לאירוע הנורא שלא הושתלה על ידי ידיים כאלה ואחרות שמנענעות את העריסה. אבל זה רק אני. 

רבים חשבו שפרס יהיה ראש ממשלה אחרי רבין, וכולנו חשבנו שביבי נבחר, אבל האמת היא ש-13 שנים אחרי רצח ראש הממשלה רבין נבחר ברק אובאמה. 

מזל טוב מגיע היום לשני גיבורי תרבות ישראלים - שייקה אופיר שהיה יכול לחגוג היום 84 שנים ואורי זוהר (ר' אורי זוהר) שחוגג היום 78. מזל טוב! קבלו את השניים - 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה