יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

20.10

אני רוצה להתחיל את הפוסט היומי בווידוי קטן. אני מפחד מדברים מוזרים - חייזרים, יצורים שונים, מפלצות וכו'. אני מפחד שיחטפו אותי ויעשו בי ניסויים, אני מפחד שיצורים משונים יקרעו אותי לגזרים ויאכלו אותי ואני מפחד שמפלצות יעשו משהו שמפלצות עושות. הדימיון שלי מפליג לסיפורים ואגדות ותמיד פחדתי מתיקים באפילה (הייתי צופה נלהב) ומסרטים שונים.

בגלל זה מאוד מלהיב ומפחיד אותי הסרטון שצולם היום לפני 46 שנים, בו נראה ביג-פוט, או סאסקוואץ', מתהלך לו להנאתו (או אולי נכון יותר להגיד מתהלכת לה להנאתה) בצפון קליפורניה.

צילום מסך מתוך הסרטון שצילמו פרסון וגימלין. מקור: ויקיפדיה באנגלית.

יצורים דמויי ביג-פוט היו חלק מסיפורי הפולקלור של האינדיאנים בארצות הברית ואגדות אודות היצורים הגדולים עברו מפה לאוזן. עם זה, העדות הראשונה של אדם לבן לקיומו של ביג-פוט הייתה עוד בשנת 1811 של סוחר שטען שראה עקבות גדולות ומשונות באדמה בקנדה.

בשנת 1924 התרחשו שני אירועים בהם השתתפו ביג-פוטים למיניהם. חוטב עצים קנדי נחטף על ידי משפחה של ביג-פוטים והצליח לברוח אחרי שבוע. הוא סיפר את הסיפור הזה רק כשלושים שנים אחרי מחשש שיחשבו שהוא משוגע.

באותה שנה, בוושינגטון, הבחינו קבוצת כורים בביג-פוט, ירו בו ואולי אפילו פגעו בו. באותו לילה הגיעה קבוצה של ביג-פוטים אל המחנה בו שהו הכורים וזרקו אבנים על המבנים כנקמה על הירי. בבוקר למחרת ברחו הכורים מן המקום.

סיפורו של חוטב העצים הקנדי מלא בפרטים לא אמינים. כמה שנים אחרי התקיפה של הכורים הודה אחד הכורים שהוא זה שזרק אבנים על גג המבנה כבדיחה.

אבל את התמונה ראיתם! זה חלק מסרטון! אז מסתבר שבשנת 1998 הודה מישהו שהוא שיחק את ביג-פוט בסרטון.

אז קבלו את סרטון פרוייקט הביגפוט מקליפורניה:



מזל טוב מגיע לקלווין קורדוזר ברודוס ג'וניור, המוכר יותר כסנופ-דוג שחוגג היום יומולדת 42. בטח מלא לימוזינות עוברות שטיפה עכשיו בשביל כל האורחים. תהנו!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה